Blogger Korean

MixPod_Playiist

Powered By Blogger

Jumat, 24 Desember 2010

[Translated] Jang Keun Suk Message 2 (23-12-2010)

[Translated] 

Jang Keun Suk Message 2 (23-12-2010)



Title : Ah Ha

Today I have plenty of time, and I'm in a good mood as well. So I wrote another diary.

I haven’t seen Suni for almost 10 days.

This kid has filled out a lot… Is it because of the clothes? But she still can't hide her protruding waist even without clothes…

I was shocked and said,“Especially with that coat on, she looks as if she's wearing whichever old granny's clothes.”

Suni opened her mouth and it seems that she was answering with pride, “Ah...This is my Christmas tree clothing.”... Does she look like a caterpillar?

Never have I seen such a tree, no matter where. Only me could imagine that is the clothing which even grandma doesn't want?

Ah...................and .............................

I ripped off Gun Sama.................................

Since I have a good relationship with him, as a Christmas gift, I will buy him a suit................

After that, I’ll be broke again


=====================
Indonesian Translation
by Annies eels
=====================

Judul : Ah Ha

Hari ini aku punya cukup waktu luang, n mood ku lagi bagus. Jadi aku nulis diari yang lain

Aku belum liat Suni selama hampir 10 hari.

Dia keliatan berisi ... apa gara-gara bajunya ya ? tapi dia tetep ga bisa sembunyiin pinggangnya yang menonjol bahkan pas ga pake baju

Aku kaget n bilang "apalagi pas pake mantel itu, dia keliatan kayak lagi pake baju nenek-nenek." [hahaha LOL]

Suni buka mulutnya, n itu dia keliatan lagi menjawab dengan bangga, "Ah .. ini baju pohon natal ku" ... Apa dia keliatan kayak ulet ? [yea emank keliatan kyak ulet keket kekekeke XD]
Belum pernah aku liat baju yang motif pohon, di mana pun. Cuma aku bisa bayangin itu baju yang bahkan nenek-nenek ga mau [pake] ?

Ah...................trus .............................

Aku ngerobek punya Gun Sama................................. [rada ga ngerti nih maksudnya apa ^^!]
Karna aku punya hubungan yang baik sama dia, buat hadiah natal, aku bakalan beliin dia jas

Abis itu akan aku rusakin lagi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

BoyBand Korea

BoyBand Korea
2PM

Ss501

Ss501
Band y p'sonilnya cakep abis,, ^^

TVXQ Band

TVXQ Band
5 cwok cakep

Big Bang BAnd

Big Bang BAnd
Asal Korea